KÅT.KUK.KRYMPER

K.K.K dom 3 k:na inom hinduismen. Haha vi hade ju kul på so:n, jag jessica,johan,goran och isac. Skolan idag har varit helt okej, har vart lite trött bara men annars har den vart bra. Läser en underbart bra bok nu också så studierna och svenskan gick på ett klick. Hemkunskapen med erika är alltid lika bra. Idag laga vi risotto & kassler. Det vart faktiskt asgott! (y) bara för att vi är mästerkockar. Jenny sittter i caféterian så har joinat henne idag också. Hon lärde mig 7:an idag (ett kortspel) det var askul ju! jag vann faktisk 1 gång:L när jag kom hem packa jag mina saker för inatt sover jag hos mamii.

Nu har jag precis gjort klart mina läxor. Har setat med dom i 1h och det gick oväntat bra. Engelska läxan kan jag snart galant & så tog jag hem kemin och tänkte göra lite frågor. Hoppas på att andreas sover här inatt också. Men får se om han hör av sig. Mitt knä gör fortfarande ont och värre blir det om man har klasskompisar som går och slår på knät och puttar mig, gå i trappor och rammla av stolar. jaja men det går väl över snart får ag hoppas.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback