NERE OCH DRICKA LITE TE;

Andreas sov hos mig inatt och gissa om han var dryg imorse , från de att jag väckte honom ända vägen till skolan.Shit ungen måste ha vart uttråkad. jaja iaf så har skoldagen gått riktigt fort. Var inte med på idrotten, ni vet nog anledningen. Har lärt mig göra korsstyngn på syslöjden. Efter skolan hängde jag med molly hem och vi har bakat 2 failade sockerkakor, den ena vart helt okej och den andra vart fuckt up! Vi spelade wii och kan bara uttrycka mig på ett sätt. DET ÄR GALET KUL!

Nej nu ska jag ner och ta mig en kopp te sen ska jag nog lägga mig och sova eller kolla på en film. Får se vad som händer. Imorgon blir det att träna lite dressyr på min ponny plutt. Får se vad morgon dagen har mer att bjuda på. Men vi hörs imorgon. godnatt <3

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback