NU ÄR JAG RIKTIGT TRÖTT PÅ VINTER;

Sov hos andreas inatt, satt och spela gitarr för nu har han änrligen bytt sträng :D iaf så fick jag inte sova för andreas så har vart hur grinig som hellst idag. Jag ber om ursäkt. Det var skol dm final i innebandy idag. Kolla på det ett tag men dock så vann inte våra kära hedemora grappar. Men bra jobbagt (y) Gick till rocky och red en sväng i det iskalla vädret.

Nu är jag hemma och har nyss ätit mellis. Har ingen aning om vad som händer idag. Antagligen ska jag väl umgås med min kära lillasyster. Kolla på film och bara mysa. Nu är det iaf äntligen helg så nu får man sova lite längre. Blir bara att gå 1 vecka till i skolan sen är det sportlov. JIHO!


söt jag var i sommras

Permalink HELGER Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Din kusse förfan!

Du är alltid söt! :)

Postat av: Anonym

fin bild:)

Postat av: sandra

alltid lika söt är du linnea :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback