NU BLIR DET PARTY HOS KUSINERNA;

Degat hela dagen med älskling. Har kollat på film och andra avenyn. Har insett att det är ganska bra ändå. När han gick hem vart jag ledsen så visste jag inte vad jag skulle göra. Så gjorde väl lite hemma sysslor som att ta ner tvätten från sträcket (y)

Nu har jag nästan precis gjort mig klar för kvällen. Ska åka till Fy & Jullan-gullan , henrik deras far har fyllt 40 år :-D såå GRATTIS till han! Håller på att hungra ihjäl men får nog vänta etttag till. Får leva på det fettet jag har fått denhär veckan. Har ätit för mkt godis. Men får ta igen det nästa vecka ist! puss vi hörs senare inatt eller imorgon någon gång.




(inlägget ville inte publiceras igår)

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback