RULLA RULLTÅRTA;

Äntligen har jag onsdagen snart avklarad också. Har inte hänt något speciellt i skolan idag förutom att jag har vart sjukt trött , även fast jag somnade klockan 22 igår så är jag trött. Det är inte lite trött heller. Vi har haft samanlagt 3 lektioner idag men eftersom att jag inte kunde vara med på idrotten så vart det bara 2. Har haft 2 håltimmar idag. känns ju bra , verkligen. Vi kunde ha haft sovmorgon till 1.

Jag har nyss bakat rulltårta, hoppas den vart bra för jag tänker inte äta den. Ska tränas nu och skippar sötsakerna. Idag blir det ut och springa eller power walk, har inte checkat termometern ännu. Ikväll blir det att lägga sig i tid för imorgon väntar 3 timmars nationellt prov. Ska ta med mig bananer. Haha här kommer jag med bananer och alla andra godis , men nu är det så. jag ska fan ha snygg kropp till sommaren!



Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: fanny

haha, den rulltårtan va go den! den käka jag och maja upp (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback