& SÅ VAR DET SÖNDAG IDAG IGEN..;

Vaknade klockan 10 bredvid älskling, det är nog det bästa som finns . att vakna bredvid den man älskar. Vi åt frukost och klädde på oss sen gick vi till hallen med Anette,Jennifer & Roger och spelade lite innebandy. Det gick inte så bra men det var kul. Andreas försökte lära mig boxning, det gick oväntat bra men det kommer väl han fortsätter lära mig. När vi var klara basta vi sen hem och käka.

Nu är jag hemma.. utan andreas. något som jag hatar. Är sjukt trött, tror det beror på att det är söndag. Blir at lägga sig tidigt ikväll. Har pluggat lite hk , vi har prov på tisdag. Men ska väl tröka vidare. Ha en bra söndag.<<<

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback