SKAPLIGT ROLIG FREDAG IAF;

 Efter skolan gick jag till mamma och hämtade min tunga väska och dator. Sen kom Jenka till mig och vi gick till stallet. Fick sällskap och det blir så mkt roligare då. Jag longerade rocky och han var ganska pigg så han fick hoppa lite också. Gick väldigt bra :) Sen gick vi hem eller aa hon åkte till garaget tror jag och jag käka lite och tog mig en duch. Hade så sjukt tråkigt ett tag så gick upp till Linus där andreas och jonte var. Var inget speciellt där men när sompa och jenka kom vart det genast mkt roligare :-D Vi gick till soft house, vettefan vad vi skulle göra där. Dom kom in lika fort som dom fick gå ut. HAHA! Det var tösnö så vi kasta snöbollar och hade oss. jag och jenka gjorde till och med en lite snögubbe som fick stå i fönstret till gymnastiksalen :-D Vi gick ner till mc-donalds vid klockan 22 och käka glass. Sen halv 23 drog jenka & jag hem. Somnade nästan på engång, var sjukt trött ;o


våran sööta snögubbbe !

Permalink HELGER Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jennifer

Haha så grymt söt! :D

tack för igår<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback