SVENSKA NATIONELLA PROVET IDAG;

Kunde verkligen inte sova inatt, det var varmt, ljust och det lät. Jag somnade helt ordentligt när klockan var halv 7. Nödvändigt.. Aja iaf så hade vi nationellt prov i svenska idag. Det gick ganska bra fast ändå inte. Slarvade lite men jag blir så sjukt stressad när det är begränsad tid + att vi bara hade 80 minuter på oss. Tur att det är 3h eller vad det är på torsdag när vi har nästa prov. Då msåte jag ladda lite med frukt. Det var jätte kul på No:n idag och det har det inte vart på länge kan jag lova. Slutade 15 idag fast igentligen 16. Det var grymt skönt.

Nu sitter jag här och har precis gjort klar svenska läxan vi fick med hem. har hjälpt åke med att välja nya bågar till sina glasögon och nu ska jag ner och hjälpa mamma med maten så den blir klar nångång. Blir att hoppa in i duschen en sväng sen också och andreas kommer och sover här. Men somsagt nu ska jag ner. see you later.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback