TÖTISARNA DÅ;

HAHAHA sicka ungar, jadu fanny tur att rulltårtan var god då ;-) är man bra så är man :-D

Fysatan vilken dag, är 100 % trött och 100 % närvarande i skolan. Renskrev nästan klart religonsarbetet idag så blir att lämna in den på måndag. Badade på profilen. Jag och mikkan var taggade som fan. Vi var först där , simmade våra 6 längder , badade ett litet tag sen gick vi upp. Sötnosen råka ta fel handduk så jag skratta ihjäl mig. Fyfaan va kul det var.

L: Vems handdul har du?
M: Isacs :)
M: Usch vad är det på den? Leksand, jag som hatar hockey!
L: är inte detdär **** handduk?
M: men gud dethär är inte isacs handduk :-O

haha shit mikkan du e kul du >< i gick upp på stan en sväng men hittade inget sen hem och farfar fyller ju år idag. GRATTIS BÄSTA !!!! va dit och käka lite tårta och bytte julklappar , har inte vart där på hur lönge som hellst ;o jaja trevligt avr det iaf. Nu ska jag packa min väska sen äta lite.


Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback