TRÖTT&GRINIG;

HEJ

Lördag var skapligt rolig faktiskt. Var trött eftersom att andreas sa att vi skulle åka 9 till gränkan så jag gick upp 7.. Kanske inte var så rolig men det berodde mest på att jag var trött. Jätte trevliga folk och grattis anna hoppas du hade en bra födelsedag!

Åkte hem klockan nånting idag , kanske 14 då eller nåt. Träffade andreas lådsas syster eller aa alexandra i säter. det var kul sen åkte jag hem och det var verkligen skönt. Slängde ut mina sängkläder på vädring och sen for jag med mamma och tog in rocky. Åkte hem och tog mig ett bad , låg och tänkte och miljoner tankar rullade förbi en efter en , han inte ens tänka klart på den ena innnan den andra kom. Efter det slängde jag in lite tvätt i tvättmaskinen och det var ju smart när tvättsträcket redan är fullt med kläder -.- hur ska jag lösa detta? jaja åt lite mat och nu ligger jag här i sängen och är dunder mega trött och jag vill bara sova.. ska bara hänga tvätten och kanske försöka kolla klart på "knocked up". Är grinig på mamma bara för att jag inte fick sova hos andreas och han inte här. Och för att hon har ätit upp min thaimat! SKAFFA EGEN FÖRFAN!!!! 

Glömde ta med mig kameran i lördags så vart ju inga bildern ändå. Har lite bilder sen idag men kameran e nere och jag orkar inte ladda in bilderna.

Imorgon är det skola.. långdag också , orkar inte. Sen direkt iväg till rocky. hem och äta lite sen gå på gympan med mamma eller jennifer. Kanske sover hos andreas också. vi får se.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: olivia

jennifer är väl utomlands ändå ? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback