100 ROLIGA FRÅGOR;

MIG 2010!
lägg in denna på din blogg.
100 frågor om dig själv!


personligt.
1. ditt fullständiga namn? astrid linnéa elise thorsberg
2. exakt ålder? 15år  1månad   1vecka    5dagar
3. längd? typ 165
4. vikt? 54kg
5. smeknamn? tebe,bellenea,belle,helenea,lnea osv.
6. vart bor du? hedemora
7. vad gör du på fritiden? andreas,kompisar,tränar,pluggar,hästen
8. beskriv ditt utséende (hur känner man igen dig)? haha har ingen aning faktiskt ;o
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? tänderna,magen
10. & vad är du mest nöjd med? ingen aning klagar på allt
11. vad har du för uppfattning om dig själv? flummig&glad?
12. vad vill du jobba som äldre? inom resaurang eller hotell mojs utomlands kanske :D
13. hårfärg? just nu är det orange :(
14. ögonfärg? grön,grå
15. någonting du vill berätta om dej själv, som vi inte någon annan vet? som vad?
16. kan du själv säga att du ser bra ut? kan jag :)
17. hur mycket bryr du dig om ditt utséende? olika dagar :)
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? nej
19. någon vana? dåliga vanor finns det gått om.
20. lyckotal? 7



vänner/folk
21. vad heter din bästa vän? jennifer,jenka,molly,flickorna,mikkiz,olle,andreas :)
22. hur många nära vänner har du? så det räcker <3
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? alla känner alla i hedemora
24. vet många personer vem du är? fråga
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? haha klart våran skola är så stor ;)
26. när var du senast med någon kompis? i skolan för nån timme sen
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? nejjag bestämmer själv :)
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? molly
29. vem sov senast hos dig? andreas

romantik.

30. vill du ha ett förhållande? har ett.
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre en dig? hellst äldre
32. är du kär? ja
33. tycker någon om dej mer än som vän? ja,
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? jag har redan ett, och sattsar på det!
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? så långt det bara går.
36. tänker du mycket på utséendet hos din tjej/kille? min
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? jaa
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? ne, tror jag inte o;
39. i din klass? neee,

Från kram till sex.
40. har du kramat motsatta könet? jaaa
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? klart
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? jaa
43. har du pussat någon i motsatta könet? ja
44. har du pussat någon i medsatta könet? sisi
45. har du pussat den du tycker om? ja
46. har du pussat någon inför folk? jaa
47. kysst någon inför folk? ja
48. hånglat inför folk? ja
49. vem var ditt första hångel? amen gud jag mins inte ;o
50. hur många har du hånglat med under en kväll? inte vet jag ;o
51. vem är ditt bästa strul?
52. och vem är ditt senaste? andreasälskling
53. ditt äldsta hångel? ngen aning
54. skäms du över att hångla inför folk? nej?
55. haft sex med någon på offentlig plats? nej
56. haft sex överhuvudtaget? ja
57. hur gammal var du första gången? 14
58. hur gammal ville du vara första gången? hm
59. blivit dumpad efter sex?  nej?
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? aa
61. har du gjort något av detta med de medsatta könet? amen gud nej

tankar & skit.
62. har du någon fobi? mörkeroch höjder
63. har du någon allergi? hö
64. vad tänker du på innan du somnar?  för det mesta andreas, hatar att sova utan han
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? det beror på vem det är

vad väljer du?
74. oskuld 40+ eller icke oskluld med åldern 13-? 13 helt klart
75. vänskap eller förhållande? båda e super!
76. snyggastekillen/tjejen i stan med sämsta personlighet eller fulastekillen/tjejen i stan med finaste personlighet? fulaste med finast personlighet
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? olika
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? ingen aning men allt var ju så bra när man var liten

skulle du?
80. kunna byta liv med någon? jaa men inte allt för länge.
81. isåfall vem då? iaf en kille :D
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? allt en killar gör som inte tejer gör , haha
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? aldrig
84. kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en inte så nära vän leva? öö ?
8
5. kunna sova ute på vintern? hatar kyla så ne jag står nog över ;o
86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånnafall? klart jag kan, hm spanien låter fint ;D
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? neejdu

klädstil.
88. anser du dig själv vara en speciell stil? jag är jag och det är min stil ;)
89. vad klär du dig i oftast? det jag trivs i
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? aa det gör jag faktiskt
91. klär du dig dyrt? både&
92. vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? inget av det vad jag vet ;o

senaste 48 timmarna har jag?

93. pussat någon? ja ;)
94. haft sex? aao
95. fått en kram av en okänd? nixen
96. ringt någon? ja
97. blivit uppringd? ah
98. funnit kärleken? det fanns redan sen tidigare
99. kollat på google? hah jaa

SISTA FRÅGAN!
100. hur lång tid tog detta? haha ingen anming men ganska lång tid :D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback