FY FARAO FÖR DENNA DAG;

sitteer och äter äpple.  Är trött på att plugga livets kemi nu. Får förfan inte in nånting huvudet , speciellt inte detdär om vitaminer ;o jaja den här dagen har vart hemsk. För det första väcktes man halv 7 för att andreas skulle iväg tidigt och konstigt nog var han hur pigg som hellst, helt galet ;o han gick liksom upp 6 och jag somna om. Sen höll jag på att missa bussen. Jag & Erika har hållt på att somna på nästan varje lektion idag. Är sjukt trött och ska gå och lägga mig om en kvart. Sen var Erik taskig och ringde hem så det blev ett sjujävla liv. såå min dag har inte varit mer än hemsk. Juste är inne i någon deppmode period också. usch hatar det. Så jobbigt. paradise hotel idag men orkar inte kolla, får kolla på datorn sen eller reprisen som är på lördag.  hoppaas på att morgondagen blir mkt bättre.

Tack alla underbara vänner som ställer upp och alltid finns där & tack pappa,maja,andreas&anette för att ni gör mitt liv värt att leva <3

Jenka & molly ta åt er av tack för det ni gjorde i fredags är oslagbart <3

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jennifer

Du vet att jag alltid finns här! Och de va jätteroligt att vi 3 va igen<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback