HASSALNÖT;

Trög som fasen imorse. Skulle duscha men det sket sig eftersom att jag var så trött. Jag & Erika har skrattat så vi storkna idag. Hon smitta av sin hyper-energi till mig så jag också vart helt wierd. Av någon konstig anledning så tycker jag att religon är roligt. Enligt mig från början var det hur tråkigt som helst och alla negativa ord som går men jag kom verkligen in i det här arbetet och det går verkligen bra. Vi fick sluta tidigare idag också, mycket skönt. Följde med molly hem efter skolan och vi har pratade så mkt att det började samlas damm inne i munnen. Nej men vi hade så sjukt galet mkt att prata om. Vi åt glass och hade det mysigt. På fredag blir det att jag sover hemma hos molly som jag inte har gjort på 87937593 år ! Nu ska jag väl försöka mig på engelska läxan som jag verkligen inte orkar men faaaaan måste bli bättre på det där fuckade språket.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback