IF IT MAKES YOU HAPPY;


omg vilken bra dag det har vart idag. Har iinte mått såhär bra på länge. Är glad som en jag vet inte vad :D  Flickorna och jag har flummat som fasen idag , speciellt jag och erika! Vi åkte skridskor på idrotten och jag höll på att skratta ihjäl mig. faceplanta pga niklas >< naej men skoj hade jag iaf. HAHA! Har precis pratat med pappa om p&L och vi ska fixa biljett snart. iiih längtar som faan!


Just nu väntar jag på att Alice ska skicka sms så jag kan gå till stallet. Vill inte rida ensam. Tror jag ska sova hos andreas inatt också. Min helg är ganska fullproppad också men allt är inte färdig planerat. Det blir nog bra. Kommer nog inte va med andreas på hela helgen ;o  kommer kännas konstig.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback