JAG SÄGER SOM ANDREAS... HÄFFA;

Jag vaknade halv 12 idag , riktigt skönt. Och har nyss kommit hem från rocky , nyss och nyss vettetusan men för en timme sen kanske. Och så klumpig som jag är har jag kirrat skavsår på båda hälarna. somliga tar för dåliga skor säg vad beror det på? för osamarta kanske? aah och nu när jag kom hem skulle jag vara lite snäll mot er och ta en outfit bild, då råkar jag tappa kameran i golvet så linsen trycks iin -.- men jag fixa det whit my own hands :-D men säger som andreas.. häffa för det är jag. såå sjukt klumpig!! Nej nu ska jag fortsätta packa mina grejjor sen ska jag väl slå en pling till andreas :-) hörs kanske senare. puss

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback