KOLLAR PÅ NÅN SKRÄCKIS M JENNIFER;

vaknade halv 10 idag eller vakna och vakna, jag tänkte att jag kunde gå upp då. Har setat och trökat vid datorn för det mesta idag. Hjälpte mamma städa lite för hon skulle ha vin ring idag. Har haltat upp och ner för den där jäklans trappan . Men det är iaf lite bättre idag än vad det var igår. Åkte till Jennifer klockan 15 och vi har kollat på film,ätit onyttig mat,tjockat vid våra datorer och nu kollar vi på någon skräckis.

Imorgon ska jag rida rocky eller aa beror på om jag kan böja på knät men det tror ju inte jag. Sen kanske det är för kallt imorgon också. Vi rider inte om det är över 15 minus. Hoppas även på att jag ska sova hos älskling imorgon. En hel helg utan han är ganska jobbigt. Förstår inte hur jag kommer klara mig om han ska åka utomlands? jaja behöver inte tänka på det nu.

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback