KUL EFTERMIDDAG MED ALICE

Sicken jobbig natt, vaknade stup i kvarten av att det var för varmt. Sen har jag bara myst hela förmiddagen. Vid 1 gick jag jag till rocky och andreas åkte hem. Alice skulle träna för karin så jag tänkte att jag kanske också skulle vara med för engångskull. Har inte tränat sen i sommras. Men fyfaan vad kul det var. Rocky gick som en elit dressyr häst! han var så sjukt fin och ååå i sånna här tillfällen kan man inte ens tänka tanken att ens vilja bli av med honom som jag önskade i förrgår. När jag och alice skulle gå hem så skulle hon tända åt Karin och små ungarna på banan. Så halkar hon xd haha fyfaan det var det roligaste på hela dagen tror jag. Inte en tråkig stund med alice säger jag bara. Nu har jag precis kommit ur duschen och väntar på att andreas ska höra av sig.

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback