NU SÅ ÄR DATORN FIXAD;

yeeey min dator är lagad eller vad man ska säga!

jag tror jag håller på att bli sjuk igen.. är trött hela tiden, 24/7 hur länge jag än sover , hur mkt jag än vilar. Jag är fortfarande helt slut i hela kroppen. Det gör att allting blir så jobbigt. Orkar knappt med skolan, vill bara hem och sova liksom. Jaja hoppas jag blir frisk, får se att ta väl han om mig själv i helgen.

Snart ska jag ta mig någon frukt eller någons slags mellis innan jag drar mig till stallet. Både jag och erika är ganska slut så jag tror det blir en kort vända idag. + att jag fryser som en tok också så blir mkt kläder och ta det lugnt bara! innan jag går hem ska jag förbi hemköp eller någon affär och köpa hårfärg, jenka ska nog färga mitt hår idag. Ni får se sen vilken färg och så ;-)  Blir att umgås hela kvällen med jenka och molly,mys!


något kär är jag!

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback