NYÅRSDAGEN

Gudars vaad slut jag är. Har vaknat en miljon ggr inatt. Klockan 11 vaknade jag väl helt eller halv sov till 12 kanske. Andreas hade nya sängkläder som dom inte hade tvättat och jag tål typ inte kemikalierna i tyget när det är nytt så jag hade utslag i hela annsiktet som klia. Det var ju snyggt! jaja nu har dom nästan föörsvunnit iaf. klockan 15 kom mamma och hämta mig. Vi åkte till hamre och tog in hästar sen skjutsa mamma förbi mig vid rocky så borsta jag han lite. Gick hem sen och vidare till Fanny eftersom att hon fyller fjortis idag. Gott med fika och skratt med söta familjen. Inte normala vill jag lova men helt dunderbara! ♥ När jag kom hem till pappa så duscha jag och nu ska jag nog gå och lägga mig för jag är så sjukt trött.

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback