ONSDAG 27/1;

Sov hos andreas inatt. Men idag blir det att sova hemma. Känner att jag måste få sova ordentligt. När jag är hos han håller han mig vaken så länge. Jaja denna vecka har jag bestämt mig för att vara 100% i skolan. Hittills har jag klarat det galant. Idag har det var en bra dag. Har i princip varit glad hela dagen idag. Lektionerna har gått skapligt fort och nej det har bara vart en bra dag på något vis. Det dåliga är väl att det är snöstorm ute -.- hatar snö. Nu får det gärna bli sommar! Nej nu ska jag skicka ett sms till linus sen gå till han. Mamma undra om jag ville följa med till mormor lite senare också så får se om jag kanske gör det. och så var det domdär jävla läxorna. Jaja allt ska bli gjort innan denna dag är slut! Skulle ha gått på hockey med jenka idag men det sket sig. LEKSAND-TROJA tror jag det var. Skulle vart askul men nej inte denna gång. Vi tar det på en fredag ist :D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenni


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback