OSKÖN DAG;

Vad tråkig en blogg blir utan bilder igentligen. Precis så känner jag om min blogg just nu. Tråkig för att jag inte skriver något kul, tråkig för att jag inte publicerar några bilder. Jag ska försöka ta mer bilder men har inte orkat. Igår kollade jag & andreas på "my sisters keeper" den var sorglig men såå gullig! Jag fick tipset från Carolines blogg. Jag tycker iaf att den är värld att se. Den är sjukt fin. Idag har det vart en slapp dag. Tråkig dag! men dagarna kan väl inte alltid vara roliga. Just nu är jag hemma hos pappa. Och vet inte om jag ska sova här eller hos andreas. Isf tar jag en promenad dit, kännes som att det skulle sitta fint nu eftersom att jag har setat inne hela dagen när solen har lyst. Maja & pappa är och köper kläder åt pappa till black & white (ferre) funderar på om jag ska jump in i duscha. äh jag gör det. puss!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback