VA GLADA ATT NI SLIPPER SITTA PÅ TOAN;

Linnéa sitter nu inne på toan och bloggar pga att det är det ända varma stället i hela huset förutom köket men där vill inte jag sitta och dunka musik. iaf så har denhär dagen varit riktigt bra. Vaknade kvart över 7 och väckte andreas kvart i 8. Musiken idag var väldigt kul, tränade på tracy chapman-revuolution(stavning?) och snart kan jag den helt! (y) Jag ,Erika och jessica ska lära oss den texten utantill till nästa fredag så nu blir det att knarka dendär låten. Jobbade ingenting nästan på so:n. På profilen så krocka jag med david så mitt lår är helt uppsvullet och jag kan inte gå. Min helg är nästintill lite förstörd. menmen sover hos mamma inatt som jag nog inte gjort på närmare 2 veckor nu. Blir en liten myskväll eller nåt liknande.

imorgon blir det att kanske träffa andreas en pytteliten stund innan jag far vidare till jennifer. Vill umgås med min bästavän innan hon åker utomlands igen. Denhär gången åker hon till egypten. Något avis. Det känns som att alla åker utomölands förutom jag ;oär det så?  nästa månad blir det att storhandla bh:ar skulle verkligen behövas innan jag dör! Men vi ses senare ;-)

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback