WE BLAME YOU;

ska snart gå till skolan, vi börjar tio i och det stör mig men så är det.

Efter skolan idag kommer det bli lite stressigt. Vi slutar 16 och jag ska försöka hinna med 16.26 bussen som går till backa. Och före innnan jag ska med bussen måste jag hem till mamma och hämta kläder. Hoppas jag hinner annars måste jag vänta till halv 7 ellr vad det nu var. Juste vi har kemi prov idag. *JAG SKRATTAR* fan det kommer gå sämst. Men ska plugga nu på studierna. ha en bra dag . puss


idag visar jag mitt fula oranga hår för hela skolan också, hoppas ingen svimmar-.-

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: rebecca

har du färgat ditt hår igen elr ngt sen du tyckte att det blev "fel"? ;o jag tkr att ditt hår va assnyggt i skolan! :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback