ANDREAS SOMMARSTUGA!

Jag har alltså hängt vid andreas sommarstuga igår och idag.

Vi åkte till stugan vid 7 och då började jag och anette röja upp. Det såg verkligen förjävligt ut. Till och med så att vi städa hela kylskåpet. Bra gjort av oss tkr jag. Vi åt ute och myste , åkte ner till kloster och badade/duscha. Jag höll på att frysa ihjäl men när jag väl hade kommit i var det helt okej :)  När vi kom hem la jag och andreas oss och kolla på en film, mysmysmys!  jag somnade dock (a) hehe ovanligt? nee. efter filmen la vi oss och sov på riktigt. 

Vaknade 10 idag av att timo kom. Andreas skulle in med han och hämta moppe saker som han hade beställt men det blev massa krångel. Medans dom var borta satt jag mig och kolla klart på filmen som jag somna åt. Sen vart det frukost när andreas kom tbx. Vi åkte in till stan igen för att hämta moppen sen ut till stugan igen. HJälpte andreas med moppen eller ja försökte iaf han blir bara sur på mig :(  Sen var det väl dax för mig att fara hem.  Skönt att sova hemma inatt faktiskt. Hela sängen för mig själv ;);) fast ne mkt mysigare att ha älskling bredvid ♥ 

Snart börjar en film på 3:an som jag hade tänkt se med en skål full med popcorn - love it!
Imorgon följer jag med ner till uppsala, mamma & åke ska skjutsa hem brudparet. 
Och sen blire säter crusingen för hela slanten i helgen :D:D 


Jätte söt bild på mig och andreas  ;)

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback