EN DAG I UPPSALA

Idag åkte jag med till Uppsala med Frida,Jocke,mamma och Åke. 

Gick upp klockan 8 imorse, kan ni ana vad segt det var då? men det gick, käka lite frulle sen drog vi iväg. Sov lite på vägen ner och då gick det lite fortare. När vi kom fram bar vi först alla bröllops presenter upp till lägenheten och det gick ganska fort. Sen drog vi till subway för att käka en macka och satt oss bredvid ån, väldigt mysigt. Sen for vi vidare för mamma skulle uträtta något ärende på världens längsta gata, tog fasen 20 min att gå dit vi skulle. Jag fick skavsår så vi gick till domkyrkan. Satt oss ett tag, gick in och kika. MEn det var ingenting för mig och frida. Efter kyrkan tog vi en fet fika, dock var dom feta chokladbollarna inte så goda :(  jaja vi gick vidare till carl von linné trädgården/museum. Gick lite där och det var väl helt okej :) men efter det så fick vi äntligen åka hem. Jag sov en bra stund på hem vägen också. Vi åkte bara hem en snabbis sen for vi vidare ut till jockes sommarstuga och käka asgod mat!!! taco paj & ost,brocoli och skinkpaj så sjukt gött och till efterrätt jordgubbar och glass :D:D:D:D nöjd linnéa. EFter denna dag har jag träningsvärk i bena så nu kommer jag nog söva gött :D 



fler bilder finns på min facebook.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback