HUR FAN KAN MAN HA SÅ TRÅKIGT!?!?!?!?

Åh tusan vad sugen jag blev på en nikon D3000, måste nog önska mig en när jag fyller år för orkar inte spendera 4000 på en kamera men får se hur det blir kanske får lov att göra det ändå om jag vill ha den underbara prylen :D men somsagt min gamla kamera fungerar skapligt kasst så måste ha en ny i vilket fall som helst!

Nu bloggar jag eftersom att jag har så otroligt tråkigt, funderar fan på sängen så sorgligt äre...
Ingen jävla människa kan vara lite social och hitta på något, nej alla är så förbaskat tråkliga!!!
Vaknade bredvid min fina ängel imorse, vi gick till sjön nästan direkt jag fick väck på han. Släpa med mig sis också. Var underbart kul nere vid hönsan like always. Jag är inegn badkruka längre som jag var i början av sommaren. Iaf så bada vi ett bra tag sen drog vi hem och åt , andreas drog dock hem menmen hade lite annat som måste göras. Städade mitt rum och det blev mkt skönare nu. Kan äntligen andas där inne!
Åkte ner till rocky , skulle rida ett jobbigt dressyr pass men han hade panik sprungit inne i hagen (fan nu kom kjag på att jag skulle springa idag!! fan helvete det var ju viktigt!!!!) jaja back to rocky. Blev inge jobbigt dressyr pass utan jag badade honom ist. Han var genom blöt och jag tror han hade sprungit tillräckligt inne i hagen. Cyklade hem och fick för mig att jag skulle kolla igenom våran hårdisk. Fyfan vad roliga bilder och musik det finns!! bara att kolla min facebook: Linnéa Thorsberg. och nu har jag setat vid datorn exakt hela kvällen, what a life... get a life linnéa. this suck!

imorgon åker molly och ericha till NY så hoppas ni får det riktigt bra där borta så ska jag se till att du får en riktigt fin present när du kommer hem molly!  För mig blire att tagga som fan till bröllop på lördag. Ska bli så jävla kul eftersom jag inte har vart på bröllop sen mamma gifte sig och det var år 2000!


Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback