SÄTER CRUISING 2010

Jag har varit på cruising i 2 dagar nu och det har vart helt okej.
I torsdags var nog roligast tror jag iaf vad jag tkt med tanke på mitt humör. Det var ganska lugnt i torsdags lagomt med folk och så. Synd att sommaren verkar ha tat slut nu.. buhu jag fryser ihjäl. Igår var det ännu kallare + mensvärk så jag höll på att dö... kul. Och jag var bara grinig..kul. + att jag blir galet deprimerad när jag får mens.. fattar inte, det är så sjukt drygt. Kan börja gråta för ingenting och gå runt och deppa för ingetnitng. förstår inte.. intressant jag vet men det är min blogg och jag skriver lite sådär vad jag vill i den :) åkte hem ifrån säter vid 11 igår vilket var jävligt skönt!
Nu försöker jag få tag i andreas som vögrar att höra av sig! och snart kommer det massa gäster hem till oss som jag verkligen inte orkar med. Jag vill bara ligga här i min säng och kolla på film och sova. Är trött på människor. ska väl äta lite iaf sen umgås med julia en sväng och så får jag hoppas på att andreas kommer till hedemora ikväll.
syster i hönsan när det var som varmast, skapligt vad man vill backa tillbaka tiden ♥

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback