AMEN KUL ..

spelade somsagt lite volleyboll idag med klassen. Dock var det väldigt oseriöst så jag sket i det. Vi skulle ha ätit glass på lappens halv 1 men erik sa att vi fick bestäma själva så jag och erika drog hem till mig och bakade äppelpaj. Vi har inte gjort så mkt bara umgåtts lite. Erika har åkt hem nu och ska färga håret sen blir det att åka till stallet.
Maja åker till furuvik idag så jag blir ensam hemma :( det kan man verkligen säga bad till!  jag hatar verkligen att vara ensam.. eller ja vissa stunder kan det vara skönt. har galet tråkigt så erika du får skynda dig :o  hörs kanske senare för antagligen kommer jag ha sjukt tråkigt ikväll.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback