ÄNTLIGEN SOL!

Schemat blev inte riktigt som jag skrev. Blev tex inge hönsan , ist städade vi i fläktarna under fönstrerna i gympasalarna. och så vart det att städa på vasaliden. Jag och fanny städade inne på herrarnas också :)

Dagen har inte vart något speciell. Eller jo den har gått snabbast hittills :D Imorgon är det torsdag och sen fredag. Hoppas det går snabbt!

Efter jobbet cykla jag ner till rocky och hoppade. Och fy satan vad jag är stolt över han. Han hoppa galant! Han går bara bättre och bättre för varje dag kan jag ju säga, min ängel ♥

Är galet trött så ska gå och borsta tänderna sen blir det att kolla på tsatsiki ;) hehe long time ago. Hoppas på att andreas ska ringa snart också så jag får reda på om han kommer hem idag som han har sagt. Men det kanske finns mer jobb nere i stockholm som dom ska göra. hörs imorgon!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback