BORLÄNGE VÄNTAR

hm vad ska man säga om denna dag? :)

Vi har inte haft en enda seriös lektion, förstår ärligt inte vrf lärarna håller oss kvar men antagligen äre för pengarna.. slutade iaf halv 2 vilket var skönt. Gick hem till pappa och hämtade kläder sen vidare till mamma. Kollade i kylskåpet och där står en form med kyckling och ris som bara skrek efter att få bli öppätna. fy satan va gott det var med riktig mat som jag inte ätit på hela dagen. Nu väntar jag bara på att klockan ska bli halv 4 då jag och grabbarna åker till borlänge. Ska väl försöka hitta en bh som jag kan ha till avslutningsklänningen :) hörs kanske senare.


avslutningsklänningen


och skorna


Permalink OUTFIIT Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Frida

Vilken söt klänning! :D

Postat av: Anonym

var kommer skorna ifrån?



fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback