GALET FÖRKYLD!!!

Vart en ganska bra kväll igår. Vi pkte och badade och gud vilken badkruka jag har blivit men jag hoppa i tillslut för då vart jag sur på mig själv :( När jag väl hade kommit i ville jag nästan inte gå upp. shit vad skönt det va i vattnet :o Så måste försöka få någon att bada med mig idag :D 
När vi badat klart cykla vi ner till hemköp för jag skulle ha godis. Sen cykla vi hem. Vi skulle ju ha sovit ute men jag lyckade somna halv 12. Sry molly :( Men vi hade mkt att prata om innan det. 

Vaknade klockan 9 av att jag inte kunde andas så gick på toa men bestämde mig för att cykla hem. så om du ser det här molly så är jag hemma för det gick inte att väcka dig! Men nu ska jag fortsätta packa för idag åker vi till leksand :)  Och på tisdag nästa vecka ska jag följa med andreas på kryssning. kul va ? :D


Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback