GODNATT

gudars vilken härlig dag :D:D

Vaknade imorse av att solens strålar lyste in bakom filten som vi hängt i fönstret. äntligen säger jag bara! åt lite och klädde på mig sen bar det av till jobbet. idag har vi städat alla 10 kr skåp, det sög ju. Tog fan en timme på 4 pers :o Sen har jag och manda vart ner till vasaliden och plockat skräp efter helgens dm. Vi har plockat skräp runt vasahallen och putsat fönster. Jag har även vart med på simskola :)

efter jobbet kom andreas till mig och pappa skjutsa ut oss till han. Vi tittade på film och myste fast jag somna av en stund. älskar att få ligga i mitt hjärtas famn <3  Vi satt ute och spelade lite kort också. Nu har han åkt till stockholm fast han kommer hem på torsdag och då ska han sova hos mig sen på fredag åker vi till borlänge och ska köpa lite midsommar kläder hade vi tänkt :D

Nu ska jag läsa några bloggar sen kolla klart på honey som jag aldrig gör. hörs imorgon godnatt!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback