GRÅ HELG FAST MYSIG

Tala om mysig helg med älskling ♥

FREDAG; slutade vi ju nian och blablabla. mormor och mostrarana kom på fika och jag fick massor med fina saker.
•armband
•blommor
•pengar (1200kr)

kändes nästan lite som man fyllde år :) iaf så skjutsa mormor mig till sompa där älskling,mikkiz och isac var. Hade kul med dom men sen drog andreas och det bara rammla in folk. hade det ganska trevligt men jag kände mig helt slut i kroppen.. jag, mikkiz och isac gick till matilda men där fick vi inte komma in. Andreas var förkyld så vi vi åkte hem och kollade på film sen somnade vi sött. så det var en väldans lugn avslutning för våran del. Vi hade tänkt åka in till stan igen och kolla runt lite men vi somnade ju somsagt.

LÖRDAG; vaknade halv 11 och det var skitväder ute. kollade på flera filmer och bara låg tills klockan var 6 då vi åkte in till stan för att handla. Gjorde mackor och te när vi kom hem och myste med en film som gick på tv. Jag gick och la mig halv 12 kort därefter kom andreas och myste med mig ♥ älskar verkligen den människan till tusen !

SÖNDAG; vaknade jag först av att någon låg och pussa på mig, haha så söt. Fast jag somnade om igen. Sen vaknar igen av att någon ligger och pratar. Då var klockan 11 och andreas tkt att jag skulle vakna. Gick upp och åt frukost sen har vi bara setat och spelat kort precis hela dagen. dåligare förlorare än mig får ni nog leta efter :o Anette gjorde en jätte god wook men stark som fan som vi åt sen vart det att spela lite poker med petra och kim. Fick lov att komma hem och sova inatt eftersom att jag ska upp och jobba imorgon. Suck känner inte riktigt för det just nu men jaja . 2 veckor klarar jag!  godnatt hörs nog imorgon


någon lite sådär halvgammal bild :)

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback