INGEN TID TILL ATT BLOGGA, ALL TID TILL SOMMARLOVET!

Men iaf så har jag väldigt tråkigt nu så skriver väl lite kort eller det kanske blir långt om midsommaren 2010! :D

Fredag alltså midsommarafton: Andreas sov hos mig efter att han hade vart i stockholm i 4 dagar. Äntligen fick jag sova bredvid den finaste människan igen. Jag var helt slut efter allt detta jobbandet men jag skulle till kupolen för att köpa midsommar kläder. Så vi satt oss på bussen klockan halv 9 på fredagsmorgonen. Min syster och Bella (hennes kompis) hängde också med vilket var trevligt :D Jag fick med mig liter saker hem som jag laddar upp bilder på här nedanför:


tuptop


blus


en bodylotion och nya rakbland + en rouge (stavning?) som jag inte orka ta kort på ;)

När vi kom hem åkte andreas hem till sig och jag gick hem till mig. Jag började såklart städa på mitt rum för det såg förjävligt ut och då menar jag det. Men så blir det jämt när sötaste nosen sover hos mig!
När städningen vart klar så fick jag lov att trampa ner till rocky och fixa stallet och honom men det fick på 1h sen bar det av hemåt och duscha och fixa iordning sig fort som fan. Men vafan var det att skynda på? säger man en tid till familjen thorsberg så blir det en halvtimme senare iaf. Men somsagt fin folk kommer alltid för sent ;)
Juste jag glömde säga att jag skulle fira min midsommar med familjen. Jag tyckte att det vart en riktigt mysig kväll. åt mkt god mat , först åt vi sill. okej det är grymt äckligt men sen grilla vi och det var asgott sen till efterrätt vart det cheescake med massa frukt och bär :D Jag och julia hade det trevligt också och vi betsämde att vi skulle ta en cykeltur till någon sjö eller något nån dag, så det ser jag fram emot :D När julia dro till viktoria halv 12 tänkte jag lägga mig och kolla på film men då ringer andreas och vill att jag ska sova hos honom så var väl bara att packa grejor och dra. Nå mer tror jag väl inte att jag behöver säga... Somnade inte försen 3.

Midsommardagen då? joo vaknade kanske vid 8 första gången av att anette och roger röjde. Men sen drog dom så då somna jag om igen till halv 12 tror jag klockan var då dom kom hem och börja röja igen. andreas gick ut medans jag tog ett bad. När jag hade badat klart åt jag frukost sen sega vi lite hela dagen. Klockan halv 4 kom mamma och hämtade mig för jag skulle hem och duscha och byta kläder. Sen tog jag hojen och cyklade tbx till andreas. Vi grillade och hade det jätte mysigt. Åt även jodgubbar,grädde och glass till efterrätt. Mikkiz ch isac kom ut en sväng och det var trevligt fast jag var helt slut. var trött,förkyld och hade mensvärk. Så kanske inte var så social :/ men jag försökte så gott jag kunde ♥ När dom åkt hem pratade vi lite, jag jennifer och andreas sen satt vi och spelade kort ett tag fast jag vart så galet trött så jag gick och la mig 1 kanske klockan var.

Så det var väl ungefär min midsommar och jag tycker den vart lyckad även fast jag vart lite krasslig och seg. Underbara släkten, pojkvännen och vännerna ♥ nu får ni lite bilder som jag hann ta på midsommarafton :)


Jag och julia med kransarna :D


lika snygg som alltid, fanny ;)


Ebba och mormor


Fanny,maja & ebba


och sist min söta mamma :D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback