JAG ÄLSKAR MIN MORMOR !

och här ligger jag i sängen med världens halsont :(

näst sista dagen på jobbet idag äntligen framme säger jag! Idag har vi städat läktarna i gympahallarna och sen efter lunch var jag med på simskolan :) idag fick jag vara med och bada med ungarna och det var faktiskt kul  :D Gjorde även ett av livräddningstesten man måste klara av för att sedan få börja jobba där som jag kanske ska göra i höst :) Jag skulle iaf simma med en livboj och simma ner till botten och hämta en gubbe. Gick faktiskt oväntat bra. Har inte dykt ner på botten på 32672 år :o  Fick iaf godkänt på den delen :D

När jag kom hem så hade jag grymt tråkigt men det var ingen som var hemma så jag tog cykeln och cykla upp till mormor. Vi hade det jätte mysigt. La oss på baksidan och solade sen klippte jag gräset åt henne eftersom hon hade feber men när jag kom verkade det som att den försvann putts väck för då böjade hon ränsa ogräs och hålla på. såå söt mormor som aldrig kan vara görlös :D Har hjälpt henne med lite olika saker sen åt jag hos henne också. Så trevligt hade vi. Men nu är jag hemma och ska kolla på en film innan jag ska sova.

IMORGON KOMMER ÄLSKLING HEM !! ♥

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback