JAG ÄLSKAR MITT LIV JUST NU!!!11111

fysatan sicket väder vi har här i hedemora nu!!!
där har ni svaret vrf jag inte har bloggat.
iaf så sov jag hos världens bästa älskling inatt. Fysatan vad jag älskar den grabben alltså och det blir bara mer för var dag som går ♥
Vi har ju haft såååååå många lektioner idag... suck känns som en skapligt ovärd skoldag. MEN vi har legat ute och solat hela dagen , jag och mina girls!
Efter skolan drog jag och molly till hönsan och sola ännu mer men jaa det blev ju som det blev när molnen kom. i gick upp på stan och sola där ist men sen gick vi skilda vägar :'(  naaaaw jag älskar dig jag!11 MEGA!
Erika kom och hämta mig på sin HD ;) aldrig åkt bättre. jaa det är sant!  iaf så tog vi våra pollar och red en galen sväng. VI KUNDE HA RAMLAT AV! sen en massa jävla bladlöss för att hästarna ska vara bortskämda och äta björk. Nu har jag stressat sönder och jag känner bara för att sätta på en bra film och sova. Liksom vila upp tills imorgon . GODNATT MINA UNDERBARA SPECIELLT TILL DIG MOLLY!!!!! ♥

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

GODNATT DIN BAJSPLUTT,



ey, glöm inte att du är mega... fast ja me ^_^

ily! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback