KAN DET INTE BARA BLI FREDAG!

åh vill att det ska bli fredag så älskling kommer hem.
Saknar att ha någon som håller om när man sover. Eller jaa saknar hela han :( som tur kommer han hem på fredag men säkert inte försen på kvällen.

Jaja min dag idag har bestått av hönsan,gymmet,gymnastikhallar och simhallen. vi började med att åka till hönsan för att cleana upp där.
FAN OM NI KASTAR SKRÄP VID BADPLATSEN!!
sen tbx till vasahallen fast jag åkte direkt till tandläkarn och då sa hon att jag inte behöver sova med skenan med blekmedel i något mer :D Åkte tbx till vasahallen och hjälpte till att städa i gymmet. När det var klart fick vi lite tips på jobb som vi kan utföra så det vart att städa uppe i gympahallarna, i förråden. lunchen gick fort, jag åt bara en macka och prata med min älskade lilla-syster <3 åkte tillbaka till vasahallen och då var det dax för mig att hjälpa till på simskolan. Fan vad söta alla ungar är och dom är så duktiga. När dom var klara var det bara avspolning av golvet kvar.
Sen hem. Fixade mig lite sen möta molly och vi gick ner till lappens och åt glass. fysatan vad go glass dom har. satt där och språka lite. Efter ett tag började vi röra på oss. STannade på hemköp och köpte lite gott sen upp på stan och glo på centrumrondellen. Faktiskt ganska kul. Trotsade regn från början till slut. Haha känns bra. Klockan halv 7 drog vi hem för då var nästa regnväder påväg. Nu ska jag packa min väska för jag tror att jag drar till pappa imorgon sen blir det att kolla klart på pearl harbor och kolla om på den igen :D NI MÅSTE BARA SE DEN!

Imorgon ser min dag ut ungefär såhär:
08.00- börjar vi
08.30- städa vid hönsan
09.20- simskola och bada med barnen :)
12.00- lunch
13.00- simskola
14.30- spola av golvet
15.00- sluta
16.00- rida :D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Filippa Cervin

vill du vara med och vinna en design på min blogg?



klicka:

http://yokis.blogg.se

http://yokis.blogg.se

http://yokis.blogg.se

Postat av: Martin

Nice blogg :D

Postat av: Jeanette

det går i ett nafs så är det snart fredag :)

Postat av: Anonym

kikar förbi :)

Postat av: TVILLINGARNA

söt =)

Postat av: Divan

Hej söt!

Jag kom förbi bara för att önska dig en trevlig vecka!

Kramis <3

Postat av: FridahCharlotta

:D:D Kul att rida iaf :D



Förresten, lottar ut ett Smashbox-kit, (smink) asenkelt på bloggen :) Om du är sugen, http://fridahcharlotta.blogg.se/2010/june/t-a-v-l-i-n-g-smashbox-kit.html#comment :)

Postat av: Nelly

Kommentera min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback