MÅNDAG --> AVKLARAD

mmm då var första dagen avklarad.

Det började med ett litet möte på morgonen. Jag fick jobba med stiven och fanny så det var en lättnad. Har varit mkt trevligt att få jobba med dom idag även fast vi inte gjort sådär jätte mkt. Vi har mest pratat med Sonny (våran chef) sen har jag fått vart i simhallen medans dom andra 2 fick åka till hönsan och städa. Jag har hjälpt till på simskolan vilket jag tyckte var ganska kul. Kan det vara så att jag hör hemma i simhallen kanske?  sen fick jag spola av golvet dock var inte det lika kul.  Vi fick sluta halv 4 idag. Imorgon jobbar vi från 8-15 så det kommer nog bli bra.

Andreas åkte till stockholm och jobba idag också :(  hoppas den här veckan går fort. längtar till fredag då jag får vara i hans famn igen. Helt sjukt hur man kan älska någon så galet mkt! ♥

Ska träffa molly imorgon efter jobbet. Så vi får se vad vi hittar på.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback