MEGA SKÖN LÅNGHELG KAN MAN VÄL SÄGA !? ;-)

Jag har inte haft tid att blogga men nu kommer det från torsdag-söndag :D

TORSDAG: Vaknade klockan 7, fixade mig som vanligt sen klockan 8 tog jag min kära cykel och cykla till molly. Hon fixade iordning sig sen var det bara att cykla till pappa och lämna cyklarna och vidare till skolan för att vänta på bussarna. Klockan 9 gick bussarna mot sthlm. Var ingen speciell resa vad jag tkt. Den kunde ha vart roligare. Naturhistoriska med mikkiz, haha asså shit vad tråkigt. Men tillslut åkte vi till stan och där vare väl lite bättre men för mkt folk. både jag och molly fick lite små panik pga det.. Shoppade bara nagellack och lös ögonfransar. Halv 4 drog vi oss mot grönan och det var nog fan det längsta jag har gått på länge eller så var det bara så det kändes. Hade fått skavsår under fötterna och almänt ont överallt. jaja tillslut kom vi dit. Jag åkte bara kvasten,insane och pop expressen. Orkade inte med något mer. Jag längtade bara på att få åka hem och jag ju säga att hemvägen var fan så mkt roligare. Jag och erika satt och sjöng i bussen hela vägen hem xd haha prinsessan min då ♥ inte en tråkig stund med dig. i slutet hängde jenny,jey och jessica på också :D När vi kom hem gick jag och andreas med niklas , satt där och pratade och vid 00 gick vi hem och vi slocknade direkt!!


molly va inge sugen på att va med på kort ;)


jessica och jey på vägen hem ><

Erika och jag

Johan och Jenny

haha jey!


FREDAG: Vaknade 10 och drog till hönsan med linus&rasmus halv 12 kanske. låg där ett bra tag även fast det blåste iskalla vindar. Åkte hem till andreas och gick ner till svarttjärn där alla andra var. Där var det betydligt mkt varmare än vad det var i hönsan. Badade och hade jätte mysigt. Hände inte så mkt den kvällen.  jag åkte till rocky klockan 17 och red en sväng sen tbx till andreas. Vi kollade på alving och gänget 2. haha så söt film :D vart inte så sen kväll, kanske somna 12 eller något.

LÖRDAG: Vaknde halv 11. Gick bara upp och käka frukost sen direkt ner till svarttjärn och chilla. Efter att anna och jimmie hade kommmit gick vi upp ocg skulle laga mat men det fanns inte så mkt att laga av så jag gick och la mig medans dom fick åka in och handla. Maten vart tillslut asgod :) Andreas gjorde iordning sig sen åkte vi in till stan och jag fixade mig sen åkte vi ut till timo där det var fest. Inte det minsta drag så var inte så jätte kul eller det kunde vart roligare. Hände massa okuliga saker också som det alltid ska göra när man ska ha kul... men det löste sig. Jag och andreas åkte hem 00 på moppen och svinkallt vill jag lova att det var. hade ingen känsel i mina tår när vi kom hem så jag tappade upp ett bad åt migan och älsk. Efter det gick vi och la oss.


helt sjukt sicken snygging jag har te pojkvän :o

lyckligast?

aw söta kärleksparet, bofril och bemelie :D

fixad & klar


söta shettis bet mig :(

min bästavän ♥

SÖNDAG: vaknade 11 och åkte moppe ner till sjön. fyfan man ska inte sitta bakom andreas när man åker i skogen. Känns som man ska krocka med ett träd när som helst. GALNING! hehe det sög nere vid sjön molnigt och jävligt. Drog hem och satt oss och sola där ist. Sen kom emelie , gullungen och ville spela kort , så hon och andreas spelade :D haha såå söta. Det börja åska och regna så jag drog in och satt på whiteout. väldigt bra film om jag får säga :D efter filmen åt vi sen ner till sjön igen och sola men det vart inge länge då heller så åkte upp igen och vila lite. Nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen innan andreas kommer och gör mig sällis ytterligare en natt.




Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erika

Tack för en trevlig hemfärd älskling <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback