NI KAN INTE SÄGA ANNAT ÄN ATT VI ÄR DUKTIGA!

Det vart en ganska rolig jobb idag ändå. Började med att jag och Amanda städade alla hyttar och sen gick jag och fanny på simskolan men den varade inte länge eller var det bara för att vi satt och prata? :o hehe! sen bastade jag och hon satt i det andra rummet och babbla på ;) haha, vi båda höll på att somna men tillslut bestämde jag att vi skulle gå back to work. Så då vart det först en banan för min del sen gick alla vi så kallade "sommarjobbare" ner till vasaliden och  sopade! fyfan vad vi har sopat! jag sopade först bort alla stenar och skit från asfallten sen gick jag och amanda bort till sandgroparna och sopade bort all sand på sidorna och det tog ju mer än en halvtimme :o såå jag e fan stolt över vårt arbete idag alltså! 

Efter jobbet var det bara att dra ner til rockan och vi tog en skrittvända. Men först hitta vi en påkörd katt så fick ringa till ägaren :( usch tackars liten sötnos. OCH FYFAN VAD MKT MYGG DET SKA VA! 

äntligen är man hemma iaf och andreas kommer hem idag så blir att speepa at his place tonight :D men fyfan vad trött jag är. måste vila lite först. Ska gå och äta nu sen blire en dusch och sen film och kanske sova lite (a) sry för att jag laddar upp så lite bilder men det blir så när man jobbar och är helt slut..

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback