OOH FRAMME SNART!

Snart framme vid sommarlovet!

Vi har putsat fönster idag med, inne i simhallen. Kan ni tänka er hur varmt det blir där inne! vi höll minst på att dö alla 4. Dom putsade fönster ute medans jag hjälpte till på simskolan. Efter allt putsande hit och dit fick vi städa på gymmet igen. Gick fortare denhär gången tyckte jag. Efter lunchen var jag med på simskolan och imorgon ska jag vara med och simma med barnen , jätte skojsigt :)

Efter jobbet gick jag hem , fanny tog sällis med mig :) satt mig vid datorn men kom på att man kanske inte ska slösa bort en sådan underbar dag som denna. Så jag satt mig på balkongen och måla naglarna och sola ett tag sen fick jag för mig att jag skulle börja träna igen. Bra linnéa ,kom igen! Så satt på mig springskorna och gick en vända. Skönt som attans.

Nej nu snart kommer erika och vi ska ut på en sväng med hästarna.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback