SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!

åå jag är grymt irreterad just nu!!!!

hatar folk som inte hör av sig när dom lovat eller sagt, som liksom bara glömmer bort en. aja men skit i det..
Erika kom iaf tillslut och hömtade mig på moppen och vi åkte först till hemköp och jag sprang in och köpte frimärke. Måste ju skicka in lappen om sommarjobbet. Jag fick ju sommarjobb och börjar redan på måndag :D ska bli spännande och se. Jobbar i 2 veckor så lite pengar rullar nog in.
Iaf så red jag och erika jätte långt.,. aa eller hur jävla h*r myggor kan ju gå ioch dö!!!!!!!!! ska bli mygg besprutare och utrota varenda jävel!!!!! red i 20 min. Åkte hem och nu har jag testat lite frisyrer till avslutningen och blir inga lockar iaf. Börjar inte försen 10 imorgon heller. skönt :)

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback