SJUK GRABB DET DÄR!

kul eftermiddag i borlänge vart det.

Jag fick faktiskt med mig en hel del saker :)
• BH
• bikini överdel
• trosor
• hårspännen
• värmdeskydd till håret
• örhängen
• tåring
skulle köpa ett linne inne på gina också, skit snyggt vare men då kom jag på att dom inte tar kort utan lägg så då sket jag i det.. andreas köpte ett par jeans. Jey och Linus behöver vi inte ens prata om eller jaa speciellt inte om linus :o jäla skitunge! haha. Sitter här med min skena som jag har blekmedel i och det svider som tusan i tandköttet där man inte får bort det. Men vitare blir tänderna iaf :D Har vart ute och plockat lite syrener eller vare heter också. Nu väntar jag bara på att jessica ska höra av sig någon gång så jag kan ge tbx hennes busskort :)

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback