SLÄNGER UPP EN OUTFIT

Blev en mysig film kväll med älskling igår dock fick vi tråkigt efter 2 filmer så vi satt oss och spelade vändtia som vi ska äga ut alla på har vi bestämt ;)  Vi spelade några gånger sen ringde andreas kim så vi gick över det. Jag var väldigt osocial men var så galet trött så satt och halv sov. Helt plötsligt känner jag hur det verkligen kniper till i magen på mig, jag kan knappt röra mig så ligger där helt blickstilla. När jag känner att det inte går över sa jag det till andreas så vi gick hem. När jag gick försvann det. Vettefan va det var, säkert lite luft :) När vi kom hem la vi oss.

Idag har vi inte gjort mkt alls. Vi har legat och kollat på det "kungluga bröllopet" hela dagen från 11-19. Somnade till det också så har sovit en hel del men är fortfarande lika trött. Andreas är nu hos niklas och jag sover ensam vilket kan vara skönt ibland. Fast nu när han åker till stockholm och jobbar känner jag att jag skulle vilja umgås med han men jaja han gör som han vill och jag ska ändå upp ganska tidigt imorgon och städa stallet. jaa jätte kul. eller jo erika ska ju vara med :D vi höres nog imöra. puss


facelook yesterday


outfit

Permalink OUTFIIT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback