2010-03-14

Var barnvackt med jenka igår. Gick bra, fick ungarna i säng lätt som en plätt :D Vi kollade på "luftslåttet som sprängdes" & försökte kolla på massa andra filmer men ingen dög. Vi gick hem tolv tror jag. Jag var tired as hell som molly uttrycker sig. Haha, Vi satt och pratade ett långt tag när vi kom hem. Satt på "a walk to remember" måste ladda hem den filmen , vill verkligen se klart den ;o Somnade kvart i 2 kanske eller nåt.

Vaknade klockan 10. Väntade på att jenka skulle vakna sen när hon vakna prata vi lite sen ner och käka frulle. Vi gick ut i det fina vädret , gick på en timmes lång promenad.Synd att det blåste så mkt bara. När vi kom hem fick jag något ryck och skulle måla naglarna så vi satt och måla naglar. Haha sen gick jag hem och nu väntar jag på att andreas ska ringa.



Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback