DAGENS SKRATTANFALL;


Vilken tur att Molly&Freddie finns. Dom räddade just min kväll.

Började med att flickorna kom och mötte mig med ella-bella. Molly var hur hyper som hellst. redan då kände jag på mig att kvällen skulle bli gjord av skratt. Vi satt oss ner och kollade på charlie the unicore eller va det heter. Skojja inte om sjukt yt klipp! Sen sätter molly på musik och vi sjunger glatt med. Jag & molly får syn på en bild med en kladdkaka på så vi går ner och ska baka. Det vart ingen kladdkaka men chokladbollar iaf (y) :-D Efter det var klockan halv 23 då begav jag mig hemåt och inte nog med det... Jag halkar ner för hela trappan med mobil och allt i handen. HAHAH ASG! dagens skrattanfall!!!  my ladies ni är guldvärlda , <3

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback