FY SATAN VAD JAG ÄR BÄST PÅ ATT BLOGGA;

nu sammanfattar jag lite kort om min helg så ni hänger med lite i svängarna iaf!

fredag; somsagt vi åkte till sågmyra. Vi åkte med Timo (andreas pappa) till falun sen tog vi bussen därifrån till sågmyra. Vi trodde att vi hade hoppat på fel buss men det hade vi inte. Vi vandrade runt i sågmyra för först skulle vi ha nyckeln hem till tobias (andreas bror) sen vart vi hungriga så vi gick in på lager. osv. När vi kom fram till tobbe slapppa vi vid tv:n sen kom robin och joina oss ett bra tag. Tobias och Lina kom hem ifrån kryssningen så vart att umgås med dom. Jag och Lina gick och la oss ganska tidigt.

lördag; jag och andreas vakna halv 8. låg i sängen till 9 sen upp och äta frukost. Städade undan från fredagen och diskade den största disk jag någonsin diskat :o fyfan! haha men snyggt vart det när städpatrullen var klar. Jag och andreas hoppa in i duschen och fixa oss sen bar det av till leksand för mat shopping. Sen drog vi oss till lager. hittade bara en tröja där.. suck! menmen. Hem och laga mat sen. Tog det lugnt på kvällskvisten eftersom det avr så dåligt väder. Skjutsa Jenny till Leksand. Sen hem och spela kasta gris och kort. Joinade earth hour! Hm gick och la mig 11, var dunder trött.

söndag; vaknade 10, var en seg morgon. plockade undan allt sen kom timo och hämtade oss. Åkte hem och jag cykla till rocky nästan på engång. Var där ett tag sen hem och duscha och åka till andreas igen.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback