KAN INTE SÄGA MER ÄN HAHAHA;

yes bara ½ dag kvar. hm vad ska man säga om onsdagen då? började med ett sju jävla jobb att få upp andreas. hate it! eftersom han är så sjukt morgontrött. Jag menar jag har väl annat att göra än att sitta och försöka få upp honom. Jaja en oseriös svenska, vikarie, han tkt vi jobba bra? Haha. Jag och Jessica försökte oss på pingis på idrotten, dock suger jag på det så vi gjorde annat ist. Dagens hände på slöjden. Asså shit. Vi tar inte upp det som hände dock. lite private sådär >< Matten gick helt okej lika så spanskan. Somnade nästan på spanskan, tur att det var sista lektionen. Satt och vänta med jenny ett tag sen hem och äta mellis. Ska och gympastika klockan 6.. ENSAM :( jennifer ska klippa sig och mamma skulle transport träna med rocky. Jaja jag klarar mig nog!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback