KLIPPTID BESTÄLLD ;

2 nationella prov till avklarade, läsförståelse och hörförståelse. Läs gick väl bra men inte hör eftersom man inte hörde vad tanten sa på CD;n. Har vart en ganska dryg dag med massa flumm och skratt. Har vart trött som tusan och det var nog dom andra flickorna också. Många gick hem så vi fick sluta tidigare idag. HIHI! Jag och Jenka gick upp på stan och beställde klipptid till mig sen tog vi en fika. När jag kom hem läste jag lite sen somna jag. Skönt.

Nu har jag setat och kollat på tv hela kvällen och funderar starkt på att lägga mig i sängen och läsa eller sätta på "a walk to remember".

goodnight fellas

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback