SÅ DEPPRIMERAD...;

mitt liv ska jag lägga undan på hyllan ett tag, orkar inte med mig själv just för tillfället. Ber alla om förlåtelse för att jag antagligen beter mig som skit. För att jag säger allt som jag tycker och tänker och folk tar illa upp. Usch det här är det hemskaste jag någonsin har vart med om, någon/någonting har förändrat mig. Känner det själv. Jag har blivit från ängel till någon slags djävul... detta är inte okej, jag måste ändra på mig genast!

har umgåtts med jenka hela dagen, och hon har peppat mig till hundra %. allting ordna sig ett tag men jag strula till det igen? kan ju fan undra vrf jag skulle bli till, ställer bara till massa skit iaf för allt och alla. Inte mkt som har hänt idag.. bara deppmode... hate it. men  ska lägga mig och kolla på en film men först ska jag reda ut dethär.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erika

Jag finns här för dig gumman. Alltid! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback